Monday, June 28, 2010

Congrats German!Good Job Argentina!!!!

Salam,

Lame aku x berblogging...agak bz sejak dua menjak ni..disebabkan mlm tadi ngn pagi tadi degan gagah nyer aku bgn nk tgk bola, so kene la post something kan..match Germany vs England , seperti jangkaan aku comfrim german menang..dah terbukti german ngn mudah nyer dapat membenam keegooan England (lebih2 si Rooney tu, menyampah giler aku ngn mamat ni).. tp aku kesian gak la ngn England..gol si Lampard x dikira..papepun, klu kira pon baru 4 -2.. kalah jgk kan.. hahah..mamat german yg name Ovil tu mmg laju giler..w'pon mata dia cam x cukup tido jer, tp lari laju giler..tertekejo dek defender England..harap2 mamat ni akn dibeli oleh Liverpool..haha..tahniah skali lagi kepada Germany yg menang 4-1.. Dan Argentina dengan selambe je menang 3-1 keatas Mexico..Mexico mmg menunjukkan permainan yg cantek dan Javier Hernandez telah membuktikan yg die mmg layak bersama M.U next season..patutnyer die masuk Liverpool kan..hehe.. kla tawan, nnt klu gua free gua post lagi k..












editor's note: kpd semua readers, thnks for your support!! walaupon aku support Spain, tapi aku rase Argentina akan menang wolrd cup tahun ni...gud luck argentina..(abg JEM pggil Argentino..mmg suko tino2 ni kate abg JEM..haha) harap2 sempat la join contest DenaiHati..


2 comments:

Related Posts with Thumbnails