Friday, June 11, 2010

World Cup 2010 & Work Station Contest..ade kaitan x?

salam,

malam ni akn bermulalah world cup 2010..pilihan aku tetap sama..Spain.. dah name pon torres..xkan fan Brazil plak..hehe.. spain berada dalam group H bersama Switzerland, Honduras & Chile..confirm boleh makan punyer..aku predict untuk round of 16, Spain akan jumpa Portugal yg merupakan runner-up group G. cam biase dengan mudah nye Spain akan menang. Pastu akan jumpe Brazil Quarter final..lawan brazil ni susah skit..aku predict Spain akan menang tipis 3-2..dah menang lawan Brazil, Spain akan bertemu Argentina..pastu final lawan German. lawan german confirm la Spain mng..hehe,,ni based on ape yg aku predict la..mestilah aku predict team favourite aku yang akan masuk final..tul tak?..so, arini dengan bersemagat waja nya aku tampal schedule match untuk world cup kat work station aku..haha



arini aku rase nk citer pasal kekemasan work station ofismate aku..kiter mulakan dengan pemenang tempat ke - 3:


editor's note: no. 3- azri. ni die mamat yg paling bz klu ari jumaat.meja bersepah x hengat.same je ngn meja aku..haha

editor's note: no. 2 - epol. klu amek gambar work station mamat ni 3 mggu lepas, mmg die la winner untuk contest ni sbb mase tu mamat ni baru balik program 5S..tp sekarang same je..haha


editor's note: no. 1 - udin. mamat ni onleave seminggu..sbb die on leavelah keje aku jadi belambak.work station lelaki paling kemas kat department aku.tp die winner kali ni..tahniah udin..next week aku plak cuti..selamat berkerja..haha

work station aku?bkn aku xnk tunjuk..tp disebabkan aku organizer, so, aku xleh la msk contest ni. tul x? hehe..so, kepada korg2, happy holiday..esok ade bufday party..dania punyer bufday..dah la start kul 7 pagi..kat bagan lalang plak..sabtu lak tu...time tido aku tu..ape punyer idea lah azri ni..tp xpelah, yg penting esok kiter ber BBQ!!! oklah..gua chow dulu..challow betty!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails